Rygg och axlar

Är riktigt nöjd med dagen pass :-) kände mig riktigt taggad innan, har suttit hemma hela dagen och "pluggat" (blev alltså inte så mycket plugg). Så kände att jag ville göra något bra idag iaf.

Tungt var det att köra många repetitioner på både rygg och axlar. Dessa muskelgrupper har jag verkligen bara kört tungt på bra länge. Armar och dyl är det lätt hänt att jag kunnat köra fler reps än 8. Efter passet var jag väldigt trött och hade inte mycket ork kvar, blev ingen cardio för mig idag.

Rygg:
Latsdrag
12 rep 50kg 3 set
Vdrag
12 rep 40kg 2 set
12 rep 35kg 1 set
T-bar rowing
12 rep 20kg 1 set
15 rep 20kg 2 set

Axlar:
Baksida i cable
12 rep 10kg 3 set
Sittande hantelpress utan ryggstöd
12 rep 11kg 2 set
12 rep 10kg 1 set
Hantelflyes
14 rep 6kg 2 set
12 rep 6kg 2 set
Framåtlyft med 10-kilosvikt
12 rep 3 set

Dagen middag:
Färsk lax i ugn

Det blir mycket matbilder :-p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0