Rygg & Biceps

Blev rygg och biceps idag. Har aldrig/sällan bestämda dagar för muskelgrupperna utan jag brukar köra det jag känner för där och då. Givetvis går jag igenom hela kroppen (utom benen) under hela veckan.

Passet gick bra, tycker det är väldigt roligt att köra rygg. Det kan ha att göra med att jag ökat lite i styrka den sista tiden på just den muskelgruppen. Annars gick passet per automatik, inget speciellt hände, det skulle göras och jag gjorde det :-p

Rygg:
Latsdrag 3*8 60kg
Latsdrag m v-stång 3*8 50kg
Hantelrodd 3*8 21.8kg

Biceps:
Hantelcurl 3*7 11kg
Bamsecurl en hand 3*7 15kg
Stångcurl i cable 3*8 30kg
Hammercurl 3*8 7kg

Kände mig lite svag i biceps faktiskt, så det blev inte några höjdarsiffror direkt.

Är det under nollgradigt i morgon tänkte vi ta några varv med längdskidorna :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0