Hooneeyy, I'm hooommee!

Äntligen tillbaka till bloggvärlden ;-) det har hänt väldigt mycket de senaste två månaderna, blir helt slut bara jag tänker på det..

Men nu är kandidatuppsatsen klar och inskickad för betygsättning, lägenheten i Eskilstuna tömd, nyinflyttade i en fin 3:à i Härnösand, börjat en Finansieringskurs på Mittuniversitetet i Sundsvall, börjat gymma på höga och dessutom gjort ett gästspel med Älandsbro AIK (så sent som igår :-p ).

Egentligen skulle jag bara vilja åka nånstans, där jag får vila ut mig, för att sedan komma tillbaka i tipptopp ;-)

Hela hösten har varit ganska full av plugg och några enstaka pass på gymmet. Kosten har varit därefter, för mycket snabba kolhydrater och för lite protein. Men nu är det ändring på det :-) Mer och bättre proteinkällor tillsammans med mindre och bättre kolhydrater. Har minst 5 onödiga kilon som jag dragit på mig sedan i somras. :-/ Back on track!! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0