Bröst & mage

Det har varit en bra dag. Klev upp innan ju för att åka ner till Sundsvall på föreläsning. Tycker alltid det är bäst att kliva upp innan 7 på morgnarna, kroppen kommer in i ett bra "flow". Men det är inte alltid man lever som man lär, dock finns ett önsketänkande om att alltid komma upp i tid och starta dagen, helst med en morgonprom ;-)

Dagen gympass var riktigt rolig, om det nu kan vara roligt? JO det kan det :-D älskar verkligen att träna, spec när resten av dagen flutit på. Kände mig riktigt starkt i bänken, så jag körde på lite extra där. Magövningarna kändes oxå riktigt bra med bra kontakt med musklerna. Efter blev det lite slittad cardio. Löpbanden var upptagna, så jag började med 13,5min på sliden och sprang sedan ca 10min på löpbandet innan Lars tyckte det var dags att åka hem.

Bröst:
Bänk
10 rep 40kg
12 rep 50kg
12 rep 50kg
10 + 2 rep (hjälp) 52,5kg
11 + 1 rep 50kg

Sned bröstpress
12 rep 30kg 2 ser
10 rep 30kg

Hantelflyes
12 rep 9kg
11 rep 9kg
12 rep 8kg

Mage:
Hängande benlyft
12 rep
8 rep + 4knä + 4sid
10 rep + 2knä

Situps med benen i 90grader
14
13
9 (dog lite där)

Side lift (maskin) sned
10
14
14
(på vardera sida)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0