Söndagsjogg

Igår kväll bestämde jag och Lars att vi skulle ut och springa innan frukost. Vi låg och drog oss en bra stund innan vi lyckades ta oss ut i kylan. Tanken var att springa under ellinan och tillbaka. Gick ju ganska bra till en början och på tillbakavägen svängde vi ner mot mamma och pappa.

Inte förrän DÅ märkte jag hur slut jag var, haha. Var helt rödsprängd, trodde att jag mer eller mindre skulle svimma! Men det gick vägen.

Detta tar jag som ett tecken på att det är dags att lägga in löpträning varje vecka! Inte ok att känns sig mer död än levande då man är klar, spec inte på en 3km sträcka ;-)

Skönt är det och nöjd känner man sig då man avslutat ett löppass(jogg) :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0