Bloggpause

Detta inlägg skulle jag väl ha publicerat för en månad sedan..

Tar officiellt en paus med bloggandet. Träningen går sodär, finns ingen ork och lite tid till att köra seriösa pass på gymmet. Blir mellan 2-3 pass i veckan bara. Så det är inte roligt att blogga om.

Är inne i slutveckorna nu på kandidatuppsatsen och det är stor press på att allt ska flyta på och bli bra. Vi satsar på att bli klara tills den 21:à dec, nästan bara två veckor kvar och en hel del att göra. Hittills har vi fått bra respons och vi är väldigt nöjda, nu hoppas vi bara på att kunna hålla i detta. Vore skönt att få vara ledig mellan jul och nyår :-)

Jag kommer börja blogga igen då jag flyttat hem och kommit in i den nya lägenheten. Kurserna i Sundsvall börjar bara nån dag efter att flyttlasset gått norrut, så det kan ta lite tid att komma in i nya rutiner mm.

Det är möjligt att jag gör ett inlägg ibland då och då ( inte högst troligt :-p )

God Jul & Gott Nytt År ;-)


Kommentarer
Postat av: Lars

Snygg bild! Gillar att du sätter i vaden:)

2011-12-17 @ 13:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0